ЯК ПОДАТИ ОГОЛОШЕННЯ В “RIA”?

 

Купіть медіа-картку “RIA” номіналом 20, 30, 50, 100, 300, 500… гривень з Вашим секретним кодом. Медіа-картки “RIA” продаються у всіх пунктах прийому оголошень.

ЗАГАЛЬНА УГОДА МІЖ РЕДАКЦІЄЮ
ГАЗЕТИ «RIA» ТА ЇЇ КЛІЄНТАМИ

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

  • 1.0. Клієнт – фізична, або юридична особа, яка має бажання розміщати на сторінках газет оголошення чи прайс-стрічки.
  • 1.1. Вся інформація, призначена для публікації в газеті “RIA», приймається на підставі повної взаємної довіри.
  • 1.2. При будь-яких обставинах відповідальність за достовірність будь-якої інформації (включаючи всі види оголошень та реклами) несе тільки особа, яка подала її.
  • 1.3. Читач – фізична, або юридична особа, яка бажає скористатися опублікованою інформацією, попереджається про необхідність проведення ретельної перевірки фактів, викладених в опублікованій інформації, перед тим, як укласти певні угоди.
  • 1.4. Газета «RIA» знімає з себе всю відповідальність перед подавцями інформації (включаючи оголошення), читачами та особами, які користуються інформацією, що публікується, за будь-яку шкоду, завдану в результаті будь-яких обставин, які виникли внаслідок надання інформації юридичними та фізичними особами для публікації в газеті «RIA».
  • 1.5. Оголошення приймаються і публікуються винятково на розсуд газети «RIA». Будь-яке оголошення може бути відредаговано і класифіковано так, як газета «RIA» вважає за необхідне.
  • 1.6. Клієнт гарантує, що вхідні дзвінки на номери телефонів, що зазначені в оголошеннях чи прайсах, не є платними за спеціальним (підвищеними тарифами). В іншому випадку Клієнт зобов’язується навести в оголошенні повну інформацію про вартість вхідних дзвінків. У випадку порушення зазначеного Клієнт зобов’язаний відшкодувати усі збитки, спричинені Виконавцю (редакції газети “RIA”) та/або третім особам.
  • 1.7. Тільки в тому випадку, якщо Клієнт з усіма пунктами цього положення згодний, він може користуватися послугами з розміщення оголошень у газеті «RIA».

2. ПРАВИЛА ПОДАЧІ ОГОЛОШЕНЬ ТА ПРАЙСІВ

2.1. ВИЗНАЧЕННЯ:
  • ОДНЕ ОГОЛОШЕННЯ — текст (не включаючи телефону до 30 знаків) до 80 (160 — при сплаті подвійного тарифу) знаків.
  • ОДНЕ ОГОЛОШЕННЯ — текст (не включаючи телефону до 30 знаків) до 80 (160 — при сплаті подвійного тарифу) знаків.
  • ОДНЕ ОСОБЛИВЕ ОГОЛОШЕННЯ — заголовок до 20 знаків, текст до 80 знаків (160 — при сплаті подвійного тарифу), телефон, або адреса (окрім р. 9.1) до 30 знаків.
  • ОДНЕ ФОТООГОЛОШЕННЯ — фотографія (CМYK, 23мм*17мм, 300 dpi), чотири стрічки тексту до 27 знаків в кожній, телефон, або адреса (окрім р. 9.1) до 16 знаків.
  • ОДИН ПРАЙС — найменування товару (до 33 знаків), ціна, телефон до 11 знаків.
  • КРАЩА ПРОПОЗИЦІЯ — найменування товару (до 20 знаків), телефон до 11 знаків.
  • Кожен Клієнт повинен придбати медіа-картку “RIA” номіналом від 20 гривень. 20-гривнева картка дійсна 1 місяць з моменту ії першого використання – активації. АКТИВАЦІЄЮ медіа-картки “RIA” вважається дата прийому на неї першого оголошення. Після цього Клієнт може подавати платні та безкоштовні оголошення за багатоканальними телефонами 555-135, (093)170-23-60, (098)166-28-06, (050)430-03-07 (вівторок-субота – з 9.00-21.00, неділя, понеділок – з 9.00-24.00)

2.2. У ВІВТОРОК, СЕРЕДУ, ЧЕТВЕР, П`ЯТНИЦЮ, СУБОТУ, НЕДІЛЮ одній особі (фізичній чи юридичній) можна подати для публікації в газеті «RIA» одне оголошення чи один прайс (крім рубрик:1,1-1,9, 2,1-2,5, 5, 6, 9.1, 19, 24, 25 та 26) БЕЗКОШТОВНО (послуга категорії “А”), подзвонивши за багатоканальними телефонами (зазначені вище) (вівторок-субота – з 9.00-21.00, неділя – з 9.00-24.00 ) та назвавши секретний номер медіа-картки “RIA”, на якій є не менше 20 гривень. При цьому з медіа-картки “RIA” гроші не списуються. В продажу є медіа-картки “RIA” від 20 до 10000 грн.

2.3. Якщо Клієнт має бажання У ВІВТОРОК, СЕРЕДУ, ЧЕТВЕР, П`ЯТНИЦЮ, СУБОТУ, НЕДІЛЮ, ПОНЕДІЛОК подати більшу кількість оголошень або прайс-листів (а також в рубрики1,1-1,9, 2,1-2,5, 5, 6, 9.1, 19, 24, 25 та 26), необхідно купити медіа-картку “RIA” з секретним кодом. В такому разі з неї буде списано 20 грн. за кожне оголошення чи прайс-лист, подані понад “ліміт” (послуга категорії “Б”).

2.4. Також можна подати У ВІВТОРОК, СЕРЕДУ, ЧЕТВЕР, П`ЯТНИЦЮ, СУБОТУ, НЕДІЛЮ, ПОНЕДІЛОК ВИДІЛЕНИЙ ПРАЙС чи ВИДІЛЕНЕ ОГОЛОШЕННЯ, при цьому з медіа-картки “RIA” буде списано 30 грн. (послуга категорії “В”).

2.5. Також можна подати У ВІВТОРОК, СЕРЕДУ, ЧЕТВЕР, П`ЯТНИЦЮ, СУБОТУ, НЕДІЛЮ, ПОНЕДІЛОК інформацію в рубрику «КРАЩІ ПРОПОЗИЦІЇ» (друкується на початку рубрики, виділяється рамкою), при цьому з медіа-картки “RIA” буде списано 50 грн (послуга категорії “Д”). Для цієї категорії подвійного тарифу не існує. Для рубрик 1.0, 2.0, 3.0, 4.0, 5.0 та 8.0 текст: до 50 знаків, ціна: до 6 знаків, телефон: до 18 знаків. Для інших рубрик – текст: до 20 знаків, телефон: до 11 знаків.

2.6. Якщо Клієнт має бажання подати У ВІВТОРОК, СЕРЕДУ, ЧЕТВЕР, П`ЯТНИЦЮ, СУБОТУ, НЕДІЛЮ, ПОНЕДІЛОК ОСОБЛИВЕ ВИДІЛЕНЕ ОГОЛОШЕННЯ, з медіа-картки “RIA” буде списано 130 грн. (послуга категорії “О”).

2.7. Якщо Клієнт має бажання подати У ВІВТОРОК, СЕРЕДУ, ЧЕТВЕР, П`ЯТНИЦЮ, СУБОТУ, НЕДІЛЮ, ПОНЕДІЛОК ФОТООГОЛОШЕННЯ, з медіа-картки “RIA” буде списано 180 грн. (послуга категорії “Ф”).

2.8. У ВІВТОРОК, а при бажанні Клієнта в будь-який інший день, можна розмістити своє оголошення у публіцистиці (серед статтей) газети РІА. Це послуги категорії “T” та “У”, їх вартість 30 грн. за звичайне оголошення, або 40 грн. за виділене. У ВІВТОРОК Клієнт може скористатись цією послугою до 15.30.

2.9. Якщо Клієнт має бажання у ВІВТОРОК, СЕРЕДУ, ЧЕТВЕР, П`ЯТНИЦЮ, СУБОТУ, НЕДІЛЮ, ПОНЕДІЛОК подати ПРИВІТАННЯ у газету “RIA”, з медіа-картки “RIA” буде списано 30 грн (послуга категорії “П”). Кількість знаків поздоровлення повинна бути не більше 130 при звичайному тарифі, та не більш 260 знаків при подвійному тарифі. Підпис: 20 знаків.

2.10. ПОСЛУГА “ПОДВІЙНИЙ ТАРИФ”.

Якщо Клієнт має бажання подати оголошення (крім прайсів, та рубрики “КРАЩІ ПРОПОЗИЦІЇ”) від 80 до 160 знаків, потрібно сплатити подвійний тариф. Ця послуга діє тільки для оголошень, які подаються за категоріями: “Б” (при цьому додатково потрібно сплатити 20 грн.), “В” (додатково сплатити 30 грн), “О” (додатково сплатити 65 грн.),  “Т” або “У” (додатково сплатити 30 грн. за звичайне, або 40 грн. за виділене оголошення), “П” (додатково сплатити 30 грн.). По категорії “Б” та “В” можуть бути оголошення потрійного тарифу з відповідною вартістю 60грн та 90 грн.

У рубрику 20 (Знайомства) оголошення приймаються тільки до 200 знаків за звичайним тарифом.

Безкоштовні оголошення та прайси категорії “А”, оголошення категорії “Д”, та фотооголошення категорії “Ф” за подвійним тарифом не приймаються.

2.11. ПОСЛУГА “ПІДНЯТИ ВИЩЕ”.

Якщо Клієнт має бажання підняти своє оголошення чи прайс вище (на початок рубрики), він повинен додатково сплатити 20 грн. Ця послуга не діє для безкоштовних оголошень, поданих за категорією “А”. Всі оголошення чи прайси, поданні за цією послугою сортуються окремо, відповідно до правил комп`ютерного сортування, та друкуються на початку замовленої рубрики.

2.12. Клієнт може доручити уповноваженому продавцю медіа-карток “RIA” від свого імені і за свій рахунок подати оголошення в газету “RIA” категорій “Б”, “В”, “Д”,“О”, “Т”, “У”, “Ф” і “П”.

2.13. На декілька номерів вперед приймаються оголошення категорій “Б”, “В”,  “Д”,“О”, “Т”, “У”, “Ф” і “П”.

2.14  Якщо Клієнт має бажання змінити текст або номер телефону вже поданного раніше оголошення або прайса, він повинен назвати код медіа-картки “RIA”, з якої подавалось це оголошення.

2.15. Усі оголошення та прайси автоматично сортуються в алфавітному порядку за правилами комп’ютерного сортування.

3. ГАЗЕТА «RIA» І КЛІЄНТ ДОМОВИЛИСЬ ПРО ТЕ, ЩО НЕ БУДУТЬ ОПУБЛІКОВАНІ (В ТОМУ ЧИСЛІ У ВИПАДКУ ОПЛАТИ):

  • 3.1. Оголошення з більшою кількістю знаків, ніж визначено у п.2.1—2.13.
  • 3.2. Оголошення про пропозиції роботи без зазначення номера телефону, а також посередників з працевлаштування, які не мають ліцензій.
  • 3.3. Оголошення без зазначення № ліцензій, якщо діяльність підлягає ліцензуванню, а також ті, які суперечать Закону України «Про рекламу».
  • 3.4. Оголошення, які суперечать нормам здорового глузду та моралі.
  • 3.5. Оголошення про знайомства з іншими координатами, крім «до запитання», «а/с» та e-mail.
  • 3.6. Неоплачені оголошення, подані зверх ліміту.
  • 3.7. Оголошення та прайси з неправильно зазначеним номером рубрики.
  • 3.8. Оголошення про втрату документів (печатки) без пред’явлення документів, що засвідчують особу, яка подає оголошення.
  • 3.9. Прайси, які вміщують більше одного номера телефону в рубриках 6.1; 6.2; 7.1; 7.2; 7.3; 7.4; 8.6; 8.7; 11.1; 11.2; 12.1; 12.2; 13.1; 13.2; 14.1; 14.2; 15.1; 15.2; 16.1; 16.2.
  • 3.10. У випадках, перерахованих в п. 3.1-3.10, Клієнт не буде мати претензій з повернення заплачених ним грошей до підприємця, який їх прийняв, і до газети “RIA”.