Історія компанії

На початку ХХ століття газети та журнали були єдиними ЗМІ. Але далі ситуація суттєво змінилась. Науковий та технічний прогрес розширили формування медійного ринку. З’явились ТБ, радіо, принт та www (cайти), mobile, iPad&Tablet. Але і газети та журнали зовсім не зникають. Просто люди почали отримувати інформацію з все більшої кількості джерел. Не стоїть на місці й RIA. Основні етапи розвитку компанії:

5c8e4e40e8671eee8ff5db18117faa52
  • У 1993 році була надрукована перша газета – RIA Вінниця, яка й до сьогодні лишається найпопулярнішою у регіоні.
  • Через 4 роки у 1997-му відкрилась філія у Хмельницькому, яка наразі представлена всіма сегментами RIA.
  • Того ж 1997-го року в компанії з’явилась перша радіостанція, радіо швидко стало одним із найефективніших рекламоносіїв для місцевого бізнесу.
  • А в 1999-му була створена філія у Тернополі.
  • Вже у 2003-му з’явився перший сайт RIA.ua з новинами та оголошеннями.
  • 1 вересня 2007 року Медіа Корпорація RIA стала повноправним членом Всесвітньої Газетної Асоціації (WAN), як медіа компанія, що підтримує всі стандарти медіа-галузі. На даний момент в Україні всього один член WAN. У грудні того ж року RIA стала повноправним членом IFRA (тепер дві асоціації злились в одну).
  • У 2007 році новини і оголошення розділились і відтоді новинний портал працює під брендом 20minut.ua
  • Грудень 2008 року – президент RIA очолює Асоціацію Незалежних Регіональних Видавців України та обирається віце-президентом Української Асоціації Видавців Періодичної Преси.
  • 2010 рік – Президент RIA обраний у Раду Директорів Всесвітньої Газетної Асоціації та Головою Громадської Ради Держкомтелерадіо України – об’єднання громадських організацій які розвивають свободу слова у пресі, ТБ, радіо, інтернеті.
  • 2012рік – вийшли продукти для мобільних користувачів – мобільний сайт новин m.20minut.ua, Android-додаток та журнал для планшетів “20 хвилин”.
  • 2014 рік – запущено інноваційний каталог компаній із відгуками користувачів 20.ua

Цінності компанії

Кожен у цьому житті виконує свою місію й у всіх вона різна. Місія ж RIA Медіа – це насамперед цікаво, наче друзям біля вогнища, розповідати свіжі та перевірені історії й факти, важливі для енергійних людей нашого міста. А найголовніше, мультимедійні макети та аудиторія, котра їх бачить, викликає у клієнта нестримне «Вау!». І це дуже важливо для нас. Та ця місія може бути повноцінно реалізована тільки завдяки певним принципам та незмінним цінностям корпорації. Адже якість послуг та продукту напряму залежить від ефективності команди.

Головні наші цінності наступні:

  • Самоосвіта та самовдосконалення
    Щоб принести як можна більше користі, кожен спеціаліст RIA займається самоосвітою. Адже це запорука прогресу та руху з часом. Також самоосвіта дає можливість кожному реалізуватись на стільки, на скільки він здатен. Ми вважаємо, що неможливо навчити людину, яка сама цього не прагне.
  • Читач і Рекламодавець
    За ради лідерства на ринку, ми зажди на перше місце ставимо інтереси читачів та рекламодавців. Адже всі наші старання для них. На друге ж – персоналу. Тоді як головний інтерес засновників це щаслива компанія – лідер з кращими спеціалістами, які створюють кращі в світі контент та рекламу для читачів та рекламодавців. Саме тому Медіа Корпорація RIA інвестує весь прибуток у покращення продуктів та створення нових.
  • Ніхто не може досягнути успіху інакше, ніж приносячи користь іншим
    Філософію корпорації можна описати словами Тадао Йошида, відомого японського мілліардера: “ Ніхто не може досягти успіху інакше, ніж приносячи користь іншим”. Для нас найважливіше завдання – це приносити користь читачам та рекламодавцям. Щаслива компанія складається зі спеціалістів, які постійно займаються самоосвітою та діють відповідно до аксіоми – “принось користь іншим й твій успіх буде результатом принесеної користі”.
  • Якщо я що-небудь роблю, я роблю це на 100%
    Нині RIA Медіа лідер на тих ринках, де вона працює. Завдяки тому, що кожен працюючий в ній вкладає в роботу всю душу та всього себе на 100%. І це все для читачів та рекламодавців. Це суттєво і відрізняє нас від конкурентів, серед яких багато компаній ставлять собі першочергову ціль заробити гроші. І це часто виливається в «як платите – так і працюємо». Наша ж ціль кардинально відрізняється. Вона полягає у якісному наданні медійних послуг, що є результатом принесеної користі суспільству.