Історія компанії

RIA_logoНа початку ХХ століття газети та журнали були єдиними ЗМІ. Але далі ситуація суттєво змінилась. Науковий та технічний прогрес розширили формування медійного ринку. З’явились ТБ, радіо, принт та www (cайти), mobile, iPad&Tablet. Але і газети та журнали зовсім не зникають. Просто люди почали отримувати інформацію з все більшої кількості  джерел. Не стоїть на місці й RIA. Основні етапи розвитку компанії:

 

  • У 1993 році була надрукована перша газета – RIA Вінниця, яка й до сьогодні лишається найпопулярнішою у регіоні.

  • Через 4 роки у 1997-му відкрилась філія у Хмельницькому, яка наразі представлена всіма сегментами RIA.

  • Того ж 1997-го року в компанії  з’явилась перша радіостанція, радіо швидко стало одним із найефективніших рекламоносіїв для місцевого бізнесу.

  • А в 1999-му була створена філія у Тернополі.

  • Вже у 2003-му з’явився перший сайт RIA.ua з новинами та оголошеннями.

  • 1 вересня 2007 року Медіа Корпорація RIA стала повноправним членом Всесвітньої Газетної Асоціації (WAN), як медіа компанія, що підтримує всі стандарти медіа-галузі. На даний момент в Україні всього один член WAN. У грудні того ж року  RIA стала повноправним членом IFRA (тепер дві асоціації злились в одну).

  • У 2007 році новини і оголошення розділились і відтоді новинний портал працює під брендом 20minut.ua

  • Грудень 2008 року –  президент RIA очолює Асоціацію Незалежних Регіональних Видавців України та обирається віце-президентом Української Асоціації Видавців Періодичної Преси.

  • 2010 рік –  Президент RIA обраний у Раду Директорів Всесвітньої Газетної Асоціації та Головою Громадської Ради Держкомтелерадіо України – об’єднання громадських організацій які розвивають свободу слова у пресі, ТБ, радіо, інтернеті.

  • 2012рік – вийшли продукти для мобільних користувачів – мобільний сайт новин m.20minut.ua, Android-додаток та журнал для планшетів “20 хвилин”.

  • 2014 рік – запущено інноваційний каталог компаній із відгуками користувачів 20.ua