Інтернет-сайти

20MINUT.UA

2586_1

 

20minut.ua – новинний сайт №1 за охопленням у Вінниці та Вінницькій області.

Це єдиний незалежний інформаційний сайт в регіоні.

 

Наповнення:

Щоденно на сайті 20 хвилин публікуються новини в сфері культури, політики,

світського життя, освіти, здорового способу життя, актуальні інтерв’ю та відео-

репортажі. Також кожен читач може висловити думку чи погляд на події міста

додавши власну новину в розділ “Від читачів”.

 

Аудиторія:

Основна частина аудиторії – читачі у віці 18-44 роки. Це активні вінничани, які

бажають йти “в ногу” з часом та бути в курсі усіх новин та подій регіону і світу. Люди

с середнім та вище доходом та з широким колом інтересів.

 

Поведінка читачів:

 Середня тривалість перебування на сайті за один сеанс – 2,36

хвилини. Кількість коментарів до новин за місяць складає понад 3 000. Кількість

рекомендацій (розшарювань) статей у соціальних мережах  понад 1 500 за місяць та

більше 200 додавань новин “від читача”.

Ці цифри (за даними Googl Analytics) говорять про те, що людям цікаво на сайті,

вони проводять багато часу взаємодіючи з ним. Отже, читачі сайту 20 хвилин -

якісна аудиторія.

205 000 унікальних користувачів за місяць

850 000 переглядів сторінок.

 

Стандартні формати розміщення реклами:

Банерна реклама.

Банер на сайті виконує роль біг-борда на вулиці. Основне завдання, яке виконує

банерна реклама, – донести до уваги аудиторії певну інформацію. Банери не

рекомендуються для стимулювання відвідуванності сайту. (CTR 0.1-0.3)

На сайті передбачено три банерні площадки в розмірах:

950х160 (верхній скрізний банер)

336х280 (два скрізних банери справа)

Вартість 1000 показів (CPM) = 13 грн

При замовлені потрібної для РК кількості показів працюють усі три банерні

площадки.

 

2586_2

 

Нестандартні варіанти розміщення:

1. Відео-банер:

Відео-банер – це потужній рекламний інструмент, який має багато можливостей на

відміну від flash, gif, gpg форматів, які використовуються для виготовлення

звичайних банерів. Така реклама є дуже престижною і іміджевою, вона встановлює

ємоційний контакт та привертає на себе багато уваги. Так показник клікабельности

відео-баннера в 10-15 разів більше, ніж у звичайного банера (CTR 4-6).

Відео-вікно з’являється між новиною та коментарями до неї, в момент найбільшої

зосередженності і сконцентрованої уваги.

Вартість 1000 показів (CPM) – 60 грн.

Розмір відео вікна – 580х400

Показ рахується з 3-ої секунди перегляду.

 

2586_3

 

2. Динамічна (товарна) підложка.

Товарна підложка виконує роль магазина на полях сайта (усіх сторінках). Є

можливість представити 8 товарних позицій, кожна з яких вестиме на сторінку

вашого ресурсу, де є корзина для покупки. Показ товарних інформерів відбувається

в випадковому порядку для покращення клікабельності.

Оплата беспосередньо за кожен перехід. CPC – 2 грн.

Авансовий платіж при розміщенні – 2400 грн.

Можливість змінювати позиції за допомогою підгрузки файлів по XML

 

2586_4

 

3. Брендування сайту (статична підложка).

Брендування сайту – це оформлення всіх сторінок сайту в корпоративному стилі

Вашої компанії. Така реклама виглядає оригінально та звертає на себе багато уваги.

Єфективність її дуже висока, особливо для досягнення іміджевого єфекта.

Покази Вартість (грн.)
100 % 3900 6800 12000
50 % 2900 5000 8800
25 % 1900 3300 5800
тривалість 7 днів 2 тижні 1 місяц

 

2586_6

 

4. Новина на сайті

Стаття на сайті завжди буде доречною, якщо потрібно розповісти про новини вашої

компанії. Матеріал після публікації з’являється в новинній стрічці поміж редакційних

новин з маркуванням НА ПРАВАХ РЕКЛАМИ або НОВИНИ КОМПАНІЙ.

 

2586_61

 

5. Page peel banner

Page peel banner – кутовий рекламний флеш-банер з привабливим ефектом

сторіночки, що відгинається. Відвідувачі сайту відразу звертають увагу на правий

верхній кут, де видніється частина яскравої картинки, яка викликає бажання

«перегорнути сторінку».

 

Покази Вартість (грн.)
100 % 3000 5600 10200
50 % 1500 3000 5600
25 % 750 1500 3000
тривалість 7 днів 2 тижні 1 місяц

 

2586_7

 

6. Спрец-проекти.

Розглядаються всі можливі варіанти спец-проектів, тематичних конкурсів,

фотоконкурсів, інтервью, оглядів закладів, сервісів, служб по видам діяльності – усі

можливості в яких рекламодавець може виступити в ролі учасника або партнера

проекту.

Спецпроект може бути, як короткостроковим, так і довгостроковим (від одної неділі

до декількох місяців чи сезону). Цікава участь та присутність компаніі у контенті

завжди дає гарні результати.

 

2586_8

 

AUTO.RIA.COM

2586_9

 

Автомобільний сайт №1 у Вінниці

Розміщення баннерної реклами та оголошень на сайті Auto.ria.com

Наповнення:

Це найбільша площадка в Україні, яка дає доступ до усієї бази оголошень по продажам автомобілів. Сайт має велику кількість різноманітних сервісів та потужні засоби таргетування.

Аудиторія та поведінка на сайті:

94 804 унікальних користувачі, які переглянули 6 118 030 сторінок по вінницькому регіону,

4 775 677 унікальних користувічі, які переглянули 238 743 505 сторінок по Україні. (дані GooglAnalytics , травень 2014)

В середньму по вінницькому регіону  за сеанс переглядається від 14 сторінок, середня – тривалість 20 хвилин.

Користувачі сатйту переважно чоловіча аудиторія (71%) , вік 20-44. Це люди, які цікавляться автомобілями, мають власне авто чи бажають його продати/придбати.

 

2586_10

 

DOM.RIA.COM

2586_11

 

Сайт №1 з нерухомості у Вінниці

Розміщення баннерної реклами та оголошень на сайті Auto.ria.com

Наповнення:

Dom.ria.com – це інтернет реурс, який надає доступ до найбільшої бази пропозицій по продажу і оренди усіх видів нерухомості від приватних лиць і агенств нерухомості. Сайт має велику кількість різноманітних сервісів та потужні засоби таргетування.

Аудиторія та поведінка на сайті:

28 867 унікальних користувачів, які переглянули 1 570 642 сторінок по вінницькому регіону,

1 009 547  унікальних користувічів, які переглянули 17 746 084 сторінок по Україні. (дані GooglAnalytics , травень 2014)

В середньму по вінницькому регіону  за сеанс переглядається від 15 сторінок, середня – тривалість сеансу 15 хвилин.

Користувачі сатйту як чоловіки, так і жінки (48%-жін, 52%-чол) , вік 25-45.

 

2586_12